Narsist bir anne size ne hissettirir?



Az önce 3. derece kaynaklardan annemin 2-3 ay sonra gelip bende 15 gün 1 ay kalacağını öğrendim. Narsist bir anne daha 2 ay önceden sizi sancılara sokar.
Teşekkürler anne.

Neyse ki bilinçli tüketiciyim de kendimdeki tahribatı onarmadan dünyaya çocuk getirmemeyi  akıl edebiliyorum. Narsist bir anne sizi, anne olmak konusunda soru işaretleri ile başbaşa bırakır. Acaba onun gibi olur muyum? diye düşünürsünüz. Ama hayır siz bunun farkındasınızdır ve hayır onun gibi olmayacaksınızdır. Ama bu kez de bir çocuğa nasıl annelik yapılması gerektiğini teoride içseniz de kendi çocukluğunuzu yaşayamadan bir çocuğa can verme fikri size yük gibi gelir. Daha benim sevgiye şefkate kol kanat gerilmeye düşünce kaldırılmaya ihtiyacım varken, daha ben temel duygu ve ihtiyaçlara bu kadar açken ne çocuğu be dersiniz. 

Gecenin bir vakti bu yazıyı yazarken arayıp "2 ay sonra geleceğini duydum bana sordun mu? müsait bir zamanında kendine gelebilir misin biraz? hayır benim evime benim iznim olmadan gelemezsin."diye haykırmak geçer içinizden. Ama arayamaz kendi kendinize şişer şişer birazdan da uyursunuz. 

Ah anne.......


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Sen Bana Ne Yaptın?

Tavsiye: Var Olan Annenin Yokluğu

Kendi kendine ebeveyn olmak - Özşefkat