Narsist bir anne ne kadar kötüleşebilir?

Cevap veriyorum: Baya kötüleşebiliyor.



Annemle hala konuşmuyoruz. Bugün bir arkabamızdan aldığım habere göre benim için "Cenazeme bile gelmesin" diyormuş.

Bakın kötü anne olabilirsiniz ama en kötüsü sanırım kötü anneliğinizi de kabul etmeyip şahane bir anne olduğunuzu iddia etmeniz. Bu cümleyi haketmek için tek bir cümle sarfettim hatırlatırım: "Neden geleceğini haber vermiyorsun?" Bu yani. Bu kadar.

Karnıma oturan her öküzde ben daha çok uzaklaşıyorum senden. Sen bana bu hissi her yaşattığında benim kızgınlığım daha da artıyor. Birisi çıkıp haksızsınız, siz hatalısınız desin. Belki o zaman kendimi daha iyi hissedebilirim. Çünkü hiçbir şey yapmadan bana kendimi bu kadar kötü hissettirmeleri baya nahoş bir his.

Bir gün anne olursam çocuğum ne yaparsa yapsın cenazeme bile gelmesin gibi bir cümle kurmamayı umut ediyorum.

Yorumlar

  1. Sabır ve içhuzur diliyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Aynı fikirdeyim Hiç bir şey yapmadan suçlanmak gerçekten insana çok kötü hissettiriyor

    YanıtlaSil
  3. Ben sizi tesadüfen buldum bir kitap ararken, her yazınızı henüz okuyamadım bile çünkü bu yazıyı görünce gözlerime inanamadım, Ben de bu derecede anne sorunlarını yasayan tek ben varım ve kimse beni anlayamaz sanıyordum.. tam olarak sizin anneniz gibi bir anneye sahibim hatta size attığı mesajlar bana kendi annemin attığı mesajlar ile resmen aynı.. yaşadıklarımız çok kötü ama yalnız olmadığını görünce bir yanım rahatladı sanki..ben 3 yıl önce doğum yaptım ve daha doğum yaptıktan sonraki gün hastaneden çıkarken yapayalnız bırakıldim.. o güne kadar yaptıkları ya da yaşattıklarının yaninda o gun benim için son oldu.3 senedir hakaret içeren mesajları dışında görüşmüyorum ben de ve zaten düzelecek gibi değil.. arada vicdan yapıyorum annedir sonuçta hata mı yapıyorum acaba diye içimi yiyen bir sey oluyor ama tak diye bir mesaj geliyor aynı sizin yazdığınız gibi.. sonra diyorum ki olmayacak, çözülemez bu ilişki.. bi yandan ağlıyorum etrafındaki anne kız ilişkilerine bakıp, kendi çocuğuna bakıyorum ya annem gibi olursam doye korkuyorum.. cok çıkmazdayım resmen depresif bir hale burundum.. Bu blog çok iyi gelecek sanırım.. en kısa zamanda tüm yazılarınızı okuyacağım ama umarım bu mesajı da görürsünüz.. yalnız değiliz en azından.. beni herkesten çok anlayacağınızı hissedebiliyroum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Sen Bana Ne Yaptın?

Tavsiye: Var Olan Annenin Yokluğu

Kendi kendine ebeveyn olmak - Özşefkat