Hadi söz sizde!





Bana hep yazıyorsunuz ya nasıl aynı şeyleri yaşadığımızdan bahsediyorsunuz. Siz de yaralısınız okuyorum. Siz de ihmal edilmişsiniz. Sizde de birçok kez boğazlar düğüm düğüm olmuş. Ve hep diyorsunuz ki -istisnasız- bu blogu okumak çok iyi geliyor. Hadi siz de birilerine iyi gelin şimdi. Sizden bu blogta yayımlamak üzere hikayeler bekliyorum. Gerçek, yaşanmış hikayeler... Çocukluktan belki unutamadığınız bir anı, size hissettirdikleri, şuan ne durumdasınız, başettiniz mi, başedebiliyor musunuz, sizin başetme yönteminiz ne...?

Bu yazıları "Söz sizde" serisi olarak yayınlamayı çok isterim. Sadece bir ad ya da bir nick ile yazının kime ait olduğunu belirteceğim. O yüzden lütfen yazınızın altına isim/nick yazmayı unutmayın.

Mail adresim:  narsistbiranneninkizi@gmail.com

Yorumlar

  1. Günaydın merhaba bende narsist bir annenin kızıyım Çocukluğum ve genç kızlığıma ait hiç güzel anılarım olmadı. Genç kızdım. Annemin evde bana yaptığı zulümlerin ardı arkası kesilmiyordu. Dayanamıyorum. Yengeme gittim. Durumu anlattım. Hediye alalım dedi. Elimdeki paranın hepsiyle ona şık bir tepsi aldım. Hep birlikte eve geldik. Annemin boynuna sarılıp onu öptüm. Ne olduğunu bilmediğim suçlarım için ondan özür diledim. Son derece soğuk bir şekilde kabul etti. Yüzünde artık benim yaptıklarımdan bıkmış bir ifadeyide takınarak. Ama sadece bir gün sürdü. Ertesi gün zulüm tekrar başlamıştı. Aklıma her geldiğinde içim hala çok acır o yaşadığım günlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergendim, üniversite sınavlarına hazırlanıyordum, annemle babam çok büyük bir kavga etmişlerdi, annem kafayı her zamanki gibi bana takmıştı, seni öldüreceğim der evin icinde elinde bıçakla gezerdi zaten çok dövüyordu ama bıçaklanarak ölmek istemiyordum, babam eve gelene kadar kendimi odama kitliyor, hatta cisimi kakamı bile odama koyduğum bir legene yapıyordum, babam geldiğinde ona söylediğimde ise babama yalan söylüyor diyordu....
      Geceleri korkudan babamla uyuyordum, küs olduklarından beraber uyumuyorlardı, ve bir akşam üzeri yine elinde bıçak odamın kapısında ağzından pislikler saçarak beklerken bana babama " karilik" ettiğimi onunla yattığımı ve beni herkese anlatacağını söyledi, o an ordan çöküp onu öldürmemek için zor tuttum kendimi, saatlerce Hayir o benim babam , korktuğum için onun yanındayim diye bağıra bağıra ağladım, babam geldi eve ve her zamanki gibi o annem inkar etti, uyduruyor dedi....
      Sonradan yıllar geçince anladim ki babam da annem kadar olmasa da bir narsist idi ve aynı zamanda da bir narsistin kurbanıydı....

      Sil
  2. neredeyse 4 aydır yazmamışsınız, umarım iyisinizdir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Sen Bana Ne Yaptın?

Tavsiye: Var Olan Annenin Yokluğu

Kendi kendine ebeveyn olmak - Özşefkat