Son 3 hafta

merhaba,

Şimdi size acıklı bir hikaye anlatıcam. Çünkü daha önce anlattıklarım pek keyifliydi(!)
Son 3 haftada başıma gelenler sırasıyla:
- antidepresan kullanmaya başladım
- sevgilimden ayrıldım
- işimden oldum (daha net değil ama öyle gibi gibi)

En sevdiğim özelliğim ne peki biliyor musunuz? KORKMUYORUM!
Bugünüme düşe kalka tırmalayarak tek başıma geldim. Bu olumsuzluklar beni korkutmuyır.
Aksine şuan bulunduğum noktada içimde güzel bir his var. Böyle zamanlar bence çok değerli! Başka zaman cesaret edip de yapamadığımız şeyler için bir fırsat. Elbette kolay olmayacaktır. Ama olsun şimdiye kadarkiler kolay mıydı ki...

Birgün hep beraber kahve içelim. Sevgi ve şefkate çok ihtiyacım olmasının yanı sıra aslında ne kadar güçlü olduğumu ve depresyonda değilsem ne kadar eğlenceli olduğumu görmelisiniz.

Ama önce yeni bir iş bulmam ya da iş kurmam lazım :)

Yorumlar

  1. size her şerde bir hayır vardır demek istiyorum :) etrafta bir fırsat olmalı , bakının bakalım, kitap tavsiyelerinizi beklemekteyim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başımıza gelen her şeyde bir şey var. Buna çok inanıyorum. Hayatımda da birçok örneğini yaşadım. Bir yerlere götürüyor bizi bunlar.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anne Sen Bana Ne Yaptın?

Tavsiye: Var Olan Annenin Yokluğu

Kendi kendine ebeveyn olmak - Özşefkat